Original title: Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Translated title: Tracking the efficiency of business marketing resources
Authors: Havránková, Jana ; Budíková, Michaela (referee) ; Dohnal, Radek (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2020
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: accounting; communication mix; construction market; controlled interview; marketing; marketing in the construction industry; marketing mix; marketing plan; marketing planning; marketing strategies; komunikační mix; marketing; marketing ve stavebnictví; marketingové plánování; marketingové strategie; marketingový mix; marketingový plán; stavební trh; účetnictví; řízený rozhovor

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/184444

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-409967


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2020-02-12, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share