Název: Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Překlad názvu: Tracking the efficiency of business marketing resources
Autoři: Havránková, Jana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketing; marketing ve stavebnictví; marketingové plánování; marketingové strategie; marketingový mix; marketingový plán; stavební trh; účetnictví; řízený rozhovor; accounting; communication mix; construction market; controlled interview; marketing; marketing in the construction industry; marketing mix; marketing plan; marketing planning; marketing strategies

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/184444

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-409967


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-02-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet