Název: Analýza problematických míst při zvládání matematiky u žáků s poruchou autistického spektra (a jejich vztah ke kognitivnímu zpracovávání žáků)
Překlad názvu: Analysis of Solving Math Problems in Students with Autism Spectrum Disorder (and its relation to cognitive processing of students)
Autoři: Sotáková, Hana ; Rendl, Miroslav (vedoucí práce) ; Pavelková, Isabella (oponent) ; Bazalová, Barbora (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Aspergerův syndrom; Autismus; deficity exekutivních funkcí; matematické schopnosti; poruchy autistického spektra; teorie mysli; teorie oslabené centrální koherence; Asperger's Syndrome; Autism; Autism Spectrum Disorder; Executive function deficits; Mathematical Abilities; Theory of mind; Weak central coherence theory

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/112500

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-408905


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2019-12-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet