Název: Vývoj metod výuky čtení ve Francii
Překlad názvu: Evolution of teaching strategies for reading in France
Autoři: Markalousová, Barbora ; Nováková, Sylva (vedoucí práce) ; Klinka, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: fre
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: artikulace promluvového řetězce; osvojování dovednosti čtení; rytmická skupina; slabičné členění; suprasegmentální jevy; suprasegmentální rovina; čtení; reading acquisition; reading learning; rhythmic group; speech chain articulation; suprasegmental level of the linguistic description; suprasegmental phenomena; syllabification

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/111785

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-408548


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-12-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet