Název: Marketingová komunikace značky FAT PIPE od roku 2016 do roku 2017
Překlad názvu: Marketing communication of FAT PIPE from 2016 to 2017
Autoři: Vošta, Ondřej ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: FAT PIPE; florbal; marketing; marketingová komunikace; značka; brand; FAT PIPE; floorball; marketing; marketing communication

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110430

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-405827


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet