Název: Komunikační strategie Městských divadel pražských, Švandova divadla na Smíchově a Divadla pod Palmovkou
Překlad názvu: Communication strategy of Prague City Theatres, Švandovo Theatre in Smíchov and Pod Palmovkou Theatre
Autoři: Rundová, Tereza ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Klíčová slova: Divadlo; Divadlo pod Palmovkou; marketing; Městská divadla pražská; propagace divadla; sociální sítě; Švandovo divadlo na Smíchově; Communication; Marketing; Pod Palmovkou Theatre; Prague City Theatres; Promotion; Social Media; Theatre; Švandovo Theatre in Smíchov

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110392

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-405674


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet