Název: Nation branding jako instrument veřejné diplomacie
Překlad názvu: Nation branding as an Instrument of Public Diplomacy
Autoři: Plesníková, Martina ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování značky; diplomacie; nation branding; soft power; Veřejná diplomacie; značka; brand; branding; diplomacy; nation branding; Public diplomacy; soft power

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110389

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-405662


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet