Název:
Nation branding jako instrument veřejné diplomacie
Překlad názvu:
Nation branding as an Instrument of Public Diplomacy
Autoři:
Plesníková, Martina ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá tématem veřejné diplomacie a nation brandingu. Jejím cílem bylo představit aktuální rešerši na dané téma v historických, teoretických a empirických souvislostech se zaměřením na vzájemný vztah a provázanost obou konceptů. Téma je zkoumáno na základě literární rešerše a její komparativní analýzy. Práce přináší souhrnné pojednání o tématu reflektující současné stěžejní poznatky v oblasti.This bachelor's thesis focuses on the topic of public diplomacy and nation branding. The aims of this thesis are to present current knowledge of the given topic in its historical, theoretical and empirical context, bringing the focus into the both concept's mutual relation and cohesion. The topic is examined on the base of a review and further comparative analysis. The study introduces a compendious treatise about the topic, reflecting the key contemporary knowledge in the field of nation branding and public diplomacy.
Klíčová slova:
budování značky; diplomacie; nation branding; soft power; Veřejná diplomacie; značka; brand; branding; diplomacy; nation branding; Public diplomacy; soft power