Název:
Marketingová komunikace české handicapované reprezentantky v tenise Ladislavy Pořízkové
Překlad názvu:
Marketing communication of the Czech handicapped representative in tennis Ladislava Pořízková
Autoři:
Petrák, Pavel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace české handicapované reprezentantky v tenise Ladislavy Pořízkové Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je předložení návrhů pro zlepšení marketingové komunikace Ladislavy Pořízkové na základě analýzy a zhodnocení současného stavu. Metody: Definovat současný stav marketingové komunikace Ladislavy Pořízkové umožnily kvalitativní metody, mezi které patří analýza dokumentů a sociálních sítí, hloubkový rozhovor s paní Pořízkovou a také kvantitativní metody, konkrétně dotazníkové šetření provedené s fanoušky paní Pořízkové. Ke konfrontaci názorů a marketingové komunikaci paní Pořízkové dostal prostor se vyjádřit také marketingový odborník Mgr. Richard Valoušek, senior PR manager ve společnosti Raul, s. r. o. Celkové shrnutí zajistila osobní SWOT analýza. Návrhy na změny byly zpracovány na základě teoretického východiska, analýzy praktické části, návrhů fanoušků, odborníka a vlastních návrhů. Výsledky: Výsledkem jsou návrhy na změny v podobě modifikace marketingové komunikace, které jsou připraveny na základě nedostatků, ale i předností současné marketingové komunikace paní Pořízkové. Návrhy odpovídají chybějícím finančním prostředkům pro investice do marketingové komunikace, proto jsou primárně založeny na správném používání komunikačních kanálů a strategicky plánovaném...Title: Marketing communication of the Czech handicapped representative in tennis Ladislava Pořízková Objectives: The main objective of this thesis is to submit proposals for the improvement of marketing communication of Ladislava Pořízková based on the analysis and evaluation of the current situation. Methods: Defining the current state of marketing communication of Ladislava Pořízková was made possible by qualitative methods, which include the analysis of documents and social networks, an in-depth interview with Mrs. Pořízková and also quantitative methods, namely a questionnaire survey with fans of Mrs. Pořízková. Mgr. Richard Valoušek, senior PR manager at Raul, s. r. o. was also given space to express his views on a comparison of ideas and marketing communications of Mrs. Pořízková. The overall summary was ensured by a personal SWOT analysis. Proposals for changes were processed based on the theoretical background, an analysis of the practical part, suggestions of fans, experts and own suggestions. Results: The result are proposals for changes in the form of marketing communication modification, which are prepared based on shortcomings, but also the advantages of the current marketing communication of Mrs. Pořízková. The proposals correspond to the lack of funding for marketing communication...
Klíčová slova:
komunikační kanály; propagace; sponzoring; tenis na vozíku; značka; brand; communication channels; promotion; sponsorship; wheelchair tennis