Original title: Praktické využití interního marketingu ke zvýšení motivace zaměstnanců vybrané firmy
Translated title: The application of internal marketing to increase employees’ motivation at the chosen company
Authors: Juráň, Vilém ; Čadeni, Roman (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: eng
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [eng] [cze]

Keywords: ekonomické zhodnocení; ekonomický přínos; interní komunikace; interní marketing; kultura společnosti; kvalitativní výzkum; motivace; proces rozhodování; decision-making process; economic benefit; economic evaluation; internal communication; internal marketing; motivation; organizational culture; qualitative research

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/180663

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403838


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-10-19, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share