Název:
Produkty cestovních kanceláří a agentur pro vybrané segmenty zákazníků
Překlad názvu:
Products of Tour Operators and Travel Agents for selected customer segments
Autoři:
KYNČLOVÁ, Markéta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této kvalifikační práce je provést analýzu produktového portfolia v současnosti nabízeného cestovními kancelářemi a agenturami se zaměřením na vybraný segment zákazníků. Vybraným segmentem této práce jsou studenti vysokých škol, neboť lze předpokládat, že mají specifické chování, potřeby a požadavky, kterými se liší od ostatních účastníků cestovního ruchu. Dalším cílem je na základě syntézy získaných dat vytvořit nové produkty cestovního ruchu a diskutovat jejich ekonomickou konkurenceschopnost.The main objective of this bachelor thesis is to conduct a product portfolio analysis that is currently being offered by travel agencies and the agencies focusing on the targeted group of customers. The selected segment of customers for the purpose of this thesis are college students aged between 20 and 29, due to their likely specific tourist behaviour patterns, needs and demands that set them apart from other tourism participants. Basing on the synthesis of the acquired data, another aim of the thesis is to suggest new original forms of tourism products and discuss their economic competitiveness.
Klíčová slova:
cestovní agentura; cestovní kancelář; cestovní ruch; potřeby; požadavky; produkt cestovního ruchu; segment; needs; product of tourism; requirements; segment; tour operator; tourism Citace: KYNČLOVÁ, Markéta. Produkty cestovních kanceláří a agentur pro vybrané segmenty zákazníků. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53331