Název:
Aplikace Vedení Sportovního Oddílu
Překlad názvu:
Application for Sport Group Management
Autoři:
Holcman, Jaroslav ; Tomešek, Jan (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce popisuje postup vytvoření mobilní aplikace určené pro podporu každodenního fungování sportovního oddílu. Hlavním cílem aplikace je umožnění digitalizace a sjednocení co největšího množství běžných organizačních činností v rámci oddílu. Současně je kladen důraz na vytvoření uživatelského rozhraní, které bude zejména intuitivní a jednoduché a umožní přímočaré použití při hlavních činnostech uživatelů. Práce zkoumá principy návrhu uživatelských rozhraní, analyzuje prostředí sportovního oddílu a definuje požadavky na softwarový nástroj pro podporu jeho vedení. Následně navrhuje podobu řešení na základě analyzovaných požadavků a popisuje implementaci výsledného produktu a jeho nasazení do cílového prostředí. Závěrem popisuje způsob testování reálnými uživateli aplikace a závěry tohoto testování, které validují splnění vytyčených cílů.
This text describes the process of creating a mobile application for sport club management and its everyday operations. The main goal of the application is to digitize and unite most of common activities in the sport club. Another goal is to create the user interface which will be primarily intuitive and simple to use while providing straightforward ways of usage during most important user use cases. The thesis studies principles for designing user interfaces, analyzes sports team environment and defines the requirements for a software product to support sports club management. The design of the solution follows the analysis of requirements as well as the description of the implementation of the resulting product and its publishing to the real sports club environment. The thesis ends with description of user testing methods and results of the testing which validate accomplishment of defined goals.
Klíčová slova:
mobilní aplikace; uživatelská zkušenost; uživatelské rozhraní; vedení sportovního oddílu; Xamarin Forms; mobile application; sport group management; user experience; user interface; Xamarin Forms
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180411