Název: Návrh opatření na snížení zákaznických reklamací
Překlad názvu: Draft measures to reduce customer complaints
Autoři: Charvátová, Petra ; Strnad, Vlastimil (oponent) ; Tyráček,, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; Ishikawa diagram.; Kvalita; montážní linka; nápravné opatření; Paretova analýza; proces; procesní analýza; příčina; reklamace; světlomet; řízení kvality; analysis; assembly line; cause; complaint; corrective measure; headlight; Ishikawa diagram.; Pareto analysis; process; process analysis; Quality; quality control

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177993

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-402021


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet