Název: Vliv médií na spotřebitelské chování v oblasti energetiky
Překlad názvu: The Impact of Media on Consumer Behaviour in the Energy Sector
Autoři: Sedláček, Štěpán ; Hála, Tomáš (oponent) ; Langerová, Petra (oponent) ; Šedrlová, Magdalena (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: distribuční soustava; elektrizační soustava; fotovoltaika; Obnovitelné zdroje energie; přenosová soustava; smart grid; smart meter; sociální sítě.; topologie sítí; udržitelný rozvoj; distribution system; network topology; photovoltaics; power system; Renewable energy sources; smart grid; smart meter; social sites.; sustainable development; transmission system

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/173781

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-401373


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet