Název: Marketingová komunikace podniku prostřednictvím Instagramu
Překlad názvu: Marketing Communication of a Company via Instagram
Autoři: Veselá, Marie ; Króner, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dosah; influencer; marketing; marketingová komunikace; sledující; sociální sítě; follower; influencer; marketing; marketing communication; reach; social networks

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178635

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-400160


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet