Název: Strategie budování značky podniku
Překlad názvu: Strategic Brand Development of Company
Autoři: Holešovský, Jakub ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Branding; brandingová strategie; budování značky; dodavatel; identita značky; konkurence; marketing; nástroje marketingové komunikace; prvky značky; značka; zákazníci; Brand; brand building; brand elements; brand identity; brand strategy; branding; competitors; customers marketing; suppliers; tools of marketing communication

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177835

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-399670


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet