Original title: Zohlednění marketingových aspektů při prodeji nemovitosti
Translated title: The Marketing Aspects of the Sale of Real Property
Authors: Havránková, Jana ; Budíková, Michaela (referee) ; Dohnal, Radek (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Marketing; marketing research; sale of real estate; the construction market.; the real estate market; Marketing; marketingový výzkum; prodej nemovitosti; realitní trh; stavební trh.

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/178165

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-399648


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-08-26, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share