Název: Zohlednění marketingových aspektů při prodeji nemovitosti
Překlad názvu: The Marketing Aspects of the Sale of Real Property
Autoři: Havránková, Jana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingový výzkum; prodej nemovitosti; realitní trh; stavební trh.; Marketing; marketing research; sale of real estate; the construction market.; the real estate market

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178165

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-399648


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet