Název: Vliv inzerentů na obsah lifestylových médií
Překlad názvu: The Influence of Advertisers on Media Content of Lifestyle Magazines
Autoři: Pouzarová, Jana ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cosmopolitan; ekonomie médií; ForMen; inzerce; kvantitativní obsahová analýza; lifestylové magazíny; obsah; tisk; advertisement; content; Cosmopolitan; ForMen; lifestyle magazines; media economics; print; quantitative content analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107881

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-398830


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet