Název: Aktuální trendy v marketingové komunikaci hudebníků na českém rapovém trhu
Překlad názvu: Current Trends in Marketing Communication of Musicians on the Czech rap Market
Autoři: Slovák, Jan ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hip-hopová subkultura; hudební marketing; jazyková analýza; rapová hudba; sociální sítě; značka; česká rapová scéna; brand; Czech rap scene; hip-hop subculture; language analysis; music marketing; rap music; social networks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107335

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397941


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet