Original title:
Fenomén přeprodávání oblečení a zde používané komunikační nástroje
Translated title:
Phenomenon of clothes reselling and communication tools used there
Authors:
Kačírek, Matěj ; Hejlová, Denisa (advisor) ; Koudelková, Petra (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
Tato bakalářská práce se snaží zmapovat fenomén přeprodeje tenisek a značkového oblečení a s ním spojeného podnikání. Práce je rozdělena na tři části. První část zkoumá kořeny tohoto fenoménu, historii značek, jejichž produkty se přeprodávaly jako první a dnes stále tvoří majoritní část přeprodejního trhu. Rozebírá, jak se do této pozice dostaly a jaké zásadní momenty vedly k vytvoření dnešní podoby trhu. Ve druhé části jsou popsány nejvyužívanější kanály nákupu a prodeje přeprodejního zboží. V poslední, praktické části, je vytyčeno jedenáct hypotéz týkajících se různých aspektů podnikání v oblasti přeprodeje. Ty jsou následně potvrzeny nebo vyvráceny pomocí analýzy odpovědí předních českých přeprodejců a sběratelů tenisek a oblečení, se kterými byly provedeny kvalitativní rozhovory.
Keywords:
enterprise; fashion; reselling goods; secondary market; sneakers; móda; podnikání; přeprodej zboží; sekundární trh; tenisky
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107296