Original title: Fenomén přeprodávání oblečení a zde používané komunikační nástroje
Translated title: Phenomenon of clothes reselling and communication tools used there
Authors: Kačírek, Matěj ; Hejlová, Denisa (advisor) ; Koudelková, Petra (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: Tato bakalářská práce se snaží zmapovat fenomén přeprodeje tenisek a značkového oblečení a s ním spojeného podnikání. Práce je rozdělena na tři části. První část zkoumá kořeny tohoto fenoménu, historii značek, jejichž produkty se přeprodávaly jako první a dnes stále tvoří majoritní část přeprodejního trhu. Rozebírá, jak se do této pozice dostaly a jaké zásadní momenty vedly k vytvoření dnešní podoby trhu. Ve druhé části jsou popsány nejvyužívanější kanály nákupu a prodeje přeprodejního zboží. V poslední, praktické části, je vytyčeno jedenáct hypotéz týkajících se různých aspektů podnikání v oblasti přeprodeje. Ty jsou následně potvrzeny nebo vyvráceny pomocí analýzy odpovědí předních českých přeprodejců a sběratelů tenisek a oblečení, se kterými byly provedeny kvalitativní rozhovory.
Keywords: enterprise; fashion; reselling goods; secondary market; sneakers; móda; podnikání; přeprodej zboží; sekundární trh; tenisky

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107296

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397897


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2019-07-25, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share