Název: Děti v reklamě: Jak děti vnímají dětství
Překlad názvu: Children in advertising: Children's perception of childhood
Autoři: Hegyiová, Hana ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: deti; deti a reklama; detstvo; mediálna reprezentácia; reklama; vnímanie detstva; advertising; childhood; children; children and advertising; media representation; perception of childhood

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107250

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397851


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet