Název: Strategie marketingové komunikace firmy Skechers na českém trhu
Překlad názvu: Skechers company's strategy of marketing communication for the Czech market
Autoři: Nováková, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: generace Y; kampaň; komunikace; marketing; Nike; návrh; Skechers; strategie; Under Armour; český trh; campaign; communication; Czech market; design; Generation Y; marketing; Nike; Skechers; strategy; Under Armour

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/106016

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-396320


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-06-11, naposledy upraven 2019-06-11.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet