TY - THES TI - Strategie marketingové komunikace firmy Skechers na českém trhu TT - Skechers company's strategy of marketing communication for the Czech market AU - Nováková, Michaela AB - Název: Strategie marketingové komunikace firmy Skechers na českém trhu Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit strategii marketingové komunikace pro firmu Skechers na českém trhu. Tento cíl se odvíjí od identifikace největších nedostatků značky. Nedílnou součástí práce je také srovnání a inspirace zvolenými konkurenčními firmami, tj. Nike a Under Armour. Cílovou skupinu vytvořené komunikační strategie bude mladá generace Y v České republice. Metody: Praktická část diplomové práce, tedy kvalitativní marketingový výzkum byl proveden formou hloubkového rozhovoru s dvěma vybranými zástupci z firmy Skechers a Under Armour. Rozhovor byl veden dle předem připraveného dotazníku, který byl pro oba respondenty totožný pouze se změnou firmy, kterou respondent zastupoval. Během rozhovoru bylo rozebráno sedm oblastí, kterým se dále věnuji ve své práci. Jako druhá byla použita metoda analýzy dokumentů, kde byly analyzovány dostupné elektronické dokumenty a materiály o dosavadní marketingové komunikaci firmy Skechers a vybraných konkurentů. Výsledky: Analytická část práce je věnována provedeným hloubkovým rozhovorům se zástupci firmy Skechers a Under Armour z nichž vyplývá, že mladá generace Y je plně zasažena značkou Under Armour naopak minimálně Skechers, pro kterou představuje cílovou potencionální... AB - Title: Strategy of marketing communication for Skechers on the Czech market Goals: The main objective of my thesis is to create a marketing strategy of communication for the Skechcers brand on the Czech market. This goal is based on identifying the biggest weaknesses of the brand. An important aspect of my thesis is also the comparison and inspiration of selected competitors, which are Nike and Under Armour. The target group of the communication strategy will be Generation Y in the Czech Republic. Methods: The practical part of my thesis, thus qualitative marketing research, was done in the form of an interview with two representatives from Skechers and Under Armour. The interview was centered around a previously prepared questionnaire, which was almost the same for both respondents - the only change was the name of the firm which the respondent represented. During the interview we focused on seven sections, which I discribe more in my thesis. A second method was used for the analysis of electronical documents and materials about existing marketing communications of Skechers and selected competitors. Results: The analytical part of the thesis is consisted of undertaken interviews with the representatives of Skechers and Under Armour. The results showed that Generation Y exclusively uses Under... UR - http://hdl.handle.net/20.500.11956/106016 UR - http://www.nusl.cz/ntk/nusl-396320 A2 - Voráček, Josef A2 - Ruda, Tomáš LA - cze KW - návrh KW - generace Y KW - campaign KW - Nike KW - marketing KW - Generation Y KW - communication KW - komunikace KW - český trh KW - Czech market KW - Under Armour KW - kampaň KW - strategie KW - design KW - strategy KW - Skechers PY - 2019 PB - Univerzita Karlova, Ovocný trh 5, 116 36 Praha 1, http://cuni.cz/ ER -