Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v In Motion Academy
Překlad názvu: Marketing research of customers satisfaction in In Motion Academy
Autoři: Hrubeš, Jaroslav ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvalita služeb; služby; spokojenost zákazníka; sportovní služby; customer satisfaction; service quality; services; sports services

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/105897

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-396266


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-06-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet