Název:
Postoje žáků středních zdravotnických škol k hodnocení ve vyučování
Překlad názvu:
Attitudes of secondary medical school pupils to classroom assessment
Autoři:
HRYCHOVÁ, Aneta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce Postoje žáků středních zdravotnických škol k hodnocení ve vyučování se skládá z teoretické a empirické části. V teoretické části jsou obsaženy kapitoly týkající se základních pojmů hodnocení, školního hodnocení, jeho významu, funkcí, přehled typů užívaných ve vyučování, současných metod a forem. Empirickou část tvoří výzkum, pomocí kterého se snažíme zjistit postoje žáků středních zdravotnických škol k hodnocení ve vyučování pomocí dotazníkového šetření. Tato metoda byla zvolena, protože poskytuje racionálnost a poměrně snadné vyhodnocení a srovnání získaných informací. Na základě těchto informací byly vypracované grafy, které promítají odpovědi žáků na otázky v dotazníku. Všechny grafy jsou doplněny komentářem a v závěru dochází k odpovědi na výzkumné otázky a shrnutí zjištěných výsledků. Výsledky od respondentů informujThe bachelor thesis Attitudes of secondary medical school pupils to classroom assessment consists of theoretical and empirical part. The theoretical part contains chapters concerning the basic concepts of evaluation, school evaluation, its importance, functions, overview of types used in teaching, current methods and forms. The empirical part consists of research, through which we try to find out the attitudes of secondary health school pupils to evaluation in teaching by means of a questionnaire survey. This method has been chosen because it provides rationality and relatively easy evaluation and comparison of the information obtained. On the basis of this information, graphs have been developed that reflect pupils' answers to questions in the questionnaire. All graphs are supplemented with a commentary and in the end there are answers to the research questions and a summary of the results. The results from respondents inform whether the evaluation suits them, what forms they prefer, what motivates them, etc.
Klíčová slova:
Hodnocení; motivace; student; střední škola; výzkum.; Evaluation; high school; motivation; research; student Citace: HRYCHOVÁ, Aneta. Postoje žáků středních zdravotnických škol k hodnocení ve vyučování. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/56291