Original title:
Marketingová komunikace vybrané firmy
Translated title:
Marketing communication of chosen company
Authors:
KROUŽKOVÁ, Lucie Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této diplomové práce je sběr dat a analýza současné marketingové komunikace vybrané firmy a následné zhodnocení její efektivity. Identifikování nedostatků, navržení možností zlepšení marketingové komunikace této firmy a uvedení příkladu jejich implementace do nového plánu marketingové komunikace.The aim of this diploma thesis is to collect data and to analyze the current marketing communication of the selected company and then evaluate its effectiveness.The thesis identified the shortcomings of this company's marketing communication, suggested suitable improvements and introduced examples of their implementation in the new marketing communication plan.
Keywords:
communication mix; marketing; marketing communication; marketing communication plan; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; plán marketingové komunikace Citation: KROUŽKOVÁ, Lucie. Marketingová komunikace vybrané firmy. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/57786