Název:
Marketingová komunikace vybrané firmy
Překlad názvu:
Marketing communication of chosen company
Autoři:
KROUŽKOVÁ, Lucie Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je sběr dat a analýza současné marketingové komunikace vybrané firmy a následné zhodnocení její efektivity. Identifikování nedostatků, navržení možností zlepšení marketingové komunikace této firmy a uvedení příkladu jejich implementace do nového plánu marketingové komunikace.The aim of this diploma thesis is to collect data and to analyze the current marketing communication of the selected company and then evaluate its effectiveness.The thesis identified the shortcomings of this company's marketing communication, suggested suitable improvements and introduced examples of their implementation in the new marketing communication plan.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; plán marketingové komunikace; communication mix; marketing; marketing communication; marketing communication plan Citace: KROUŽKOVÁ, Lucie. Marketingová komunikace vybrané firmy. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/57786