Original title: Analýza požadavků na helpdeskový systém ve společnosti zabývající se vývojem informačních systémů a outsourcingem mezd a personalistiky
Translated title: Analysis of helpdesk system requirements in company dealing with development of information systems and outsourcing of payroll and human resources
Authors: PEROUTKA, David
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Helpdesk system; implementation; knowledge base; requirements; trouble ticket; Helpdeskový systém; implementace; požadavky; trouble ticket; znalostní báze
Citation: PEROUTKA, David. Analýza požadavků na helpdeskový systém ve společnosti zabývající se vývojem informačních systémů a outsourcingem mezd a personalistiky. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/52504

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394190


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-04-15, last modified 2023-03-12


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share