Název: Role sémiotiky vizuálního marketingu při budování značky
Překlad názvu: The Role of Visual Marketing Semiotics in Brand Building
Autoři: Tesařová, Veronika ; Fišerová, Michaela (vedoucí práce) ; Gvoždiak, Vít (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování značky; design; marketingová komunikace; multimodalita; pravidla grafického designu; sémiotika; vizuální marketing; brand building; design; graphic design rules; marketing communication; multimodality; semiotics; visual marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/105401

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-393740


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-03-14, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet