Název: Prvky politického marketingu v předvolebních kampaních volebních stran v komunálních volbách 2018 v Litvínově
Překlad názvu: Elements of political marketing in Litvínov 2018 municipal election campaign
Autoři: Lamková, Ivana ; Průdková, Karolína (vedoucí práce) ; Jüptner, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunální volby; politické strany; politický marketing; teorie J. Lees-Marshment; volební kampaň; election campaign; municipal elections; political marketing; political parties; theory J. Lees-Marshment

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/104887

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-392910


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-02-26, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet