Název: Marketingová strategie sportovní akce Gigathlon Czech
Překlad názvu: Marketing strategy of the Gigathlon Czech sport event
Autoři: Klečková, Markéta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cenová strategie; extrémní závody; Gigathlon Czech; marketingová komunikace; extreme races; Gigathlon Czech; marketing communication; pricing strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/104707

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-392745


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-02-13, naposledy upraven 2019-02-13.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet