Original title: Využití programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení ve výuce meziválečných československých dějin (1918-1938) na základní škole: Případová studie
Translated title: Implementation of Reading and Writing for Critical Thinking Programme in the Teaching of Interwar Czechoslovak History (1918 - 1938) at Lower Secondary Schools: Case Study
Authors: Matoušová, Kateřina ; Havlůjová, Hana (advisor) ; Mikeska, Tomáš (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: critical thinking; interwar Czechoslovakia; lower-secondary school; kritické myšlení; meziválečné Československo; základní vzdělávání

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/103982

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-390409


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-12-07, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share