Název: Využití programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení ve výuce meziválečných československých dějin (1918-1938) na základní škole: Případová studie
Překlad názvu: Implementation of Reading and Writing for Critical Thinking Programme in the Teaching of Interwar Czechoslovak History (1918 - 1938) at Lower Secondary Schools: Case Study
Autoři: Matoušová, Kateřina ; Havlůjová, Hana (vedoucí práce) ; Mikeska, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kritické myšlení; meziválečné Československo; základní vzdělávání; critical thinking; interwar Czechoslovakia; lower-secondary school

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/103982

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-390409


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-12-07, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet