Název: Nová média jako důležitá součást marketingové komunikace eventů elektronické hudby
Překlad názvu: New media as an important part of marketing communication of electronic music events
Autoři: Oravec, Jozef ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: slo
Klíčová slova: elektronická hudba; marketing; marketing eventov; marketingová komunikácia; Nové média; electronic music; marketing; marketing communication; marketing of events; New media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/102683

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-388869


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet