Název: Účinnost badatelsky orientované výuky v tématu Chemický děj na základních školách a gymnáziích
Překlad názvu: Effectiveness of inquiry-based science education in the topic Chemical process at elementary schools and grammar schools
Autoři: Sotáková, Ivana ; Ganajová, Mária (vedoucí práce) ; Kričfaluši, Dana (oponent) ; Brestenská, Beáta (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2018
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: bádateľsky orientovaná výučba; chemický dej; pedagogický výskum; postoje žiakov; revidovaná Bloomova taxonómia; vedecké spôsobilosti; attitudes of pupils; chemical process; inquiry-based science education; paedagogical research; revised Bloom's taxonomy; scientific skills

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/102567

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-388756


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet