Název:
Plánování a organzování sportovní akce v Milevsku
Překlad názvu:
Planning and organizing a sport event in Milevsko
Autoři:
Korytová, Ludmila ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Plánování a organizování sportovní akce v Milevsku Cíle: Hlavním cílem práce je vytvořit reálný podklad pro organizaci doposud nepořádaného závodu v moderní gymnastice, zjistit zájem klubů z České republiky o tento závod a popsat organizační postup při realizaci závodu. Metody: Pro získání potřebných informací při zpracování diplomové práce byla použita metoda elektronického dotazování pomocí dotazníku, jež byl vytvořen pro účely této práce. Dále byla využita metoda interview a SWOT analýza. Výsledky: Na základě dotazníkového šetření, interview, SWOT analýzy a studia organizačních postupů různých autorů byl sestaven postup pro organizaci netradičního závodu v moderní gymnastice. Po ukončení akce byl postup vyhodnocen, byla získána zpětná vazba od účastníků a diváků a byly sepsány úpravy vhodné pro organizaci závodu v dalších letech. Klíčová slova: Management, marketing, moderní gymnastika, dotazník, rozhovor, SWOT analýzaTitle: Planning and organizing a sport event in Milevsko Objectives: The main purpose of this thesis is to create a real basis for the organization of the unique competition in rhythmic gymnastics, to find out the interest of the clubs from the Czech Republic for this competition and to describe the organizational strategy for the implementation of the competition. Methods: To obtain the necessary information for this thesis an electronic questionnaire was created. Interviews method and SWOT analysis were also used. Results: Based on the questionnaire, interviews, SWOT analysis and study of organizational strategy by various authors, an organizational strategy for the organization of a unique competition in rhythmic gymnastics was written. After the end of the event, the organizational strategy was evaluated, feedback was obtained from participants and visitors, and recommendations for the competition were written for coming years. Keywords: Management, marketing, rhythmic gymnastics, questionnaire, interview, SWOT analysis
Klíčová slova:
dotazník; Management; marketing; moderní gymnastika; rozhovor; SWOT analýza; interview; Management; marketing; questionnaire; rhythmic gymnastics; SWOT analysis