Název: Koncepce marketingové komunikace Českého svazu házené
Překlad názvu: Concept of marketing communication of the Czech Handball Association
Autoři: Jačková, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: házená; marketingová komunikace; polostrukturované interview; rozhovory pomocí návodu; Český svaz házené; Czech handball federation; handball; interview using the instruction; marketing communication; semi-structured interview

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/101947

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-388160


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet