Original title: CRM jako prvek optimalizace obchodních a marketingových aktivit
Translated title: CRM as a system of business and marketing activities optimisation
Authors: VANĚČEK, Jan
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: business; CRM; CRM system; customer; customer relationship management; implementation; loyalty program; marketing; CRM; CRM systém; implementace; marketing; obchod; věrnostní program; zákazník; řízení vztahů se zákazníky
Citation: VANĚČEK, Jan. CRM jako prvek optimalizace obchodních a marketingových aktivit. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/50165

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-387643


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-11-15, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share