Název: Případová studie: zavádění prvků formativního hodnocení do výuky
Překlad názvu: Case Study: An Implementation of Formative Assessment into Education
Autoři: Raška, Dominik ; Starý, Karel (vedoucí práce) ; Laufková, Veronika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: formativní hodnocení; kriteriální hodnocení; sebehodnocení; vrstevnické hodnocení; zpětná vazba; criterion-referenced assessment; feedback; formative assessment; peer assessment; self-assessment

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/101388

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-387322


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-10-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet