Název: Řízení boje ve hře Starcraft II pomocí umělé inteligence
Překlad názvu: Combat Management in Starcraft II Game by Means of Artificial Intelligence
Autoři: Krajíček, Karel ; Fajčík, Martin (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: PySC2; Q-learning; SC2LE; StarCraft II; strategické hry v reálném čase; strojové učení; Umělá inteligence; umělá neuronová síť; artificial intelligence; artificial neural network; machine learning; PySC2; Q-learning; Real-Time Strategy games; SC2LE; StarCraft II

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/85233

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-386250


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-09-11, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet