Original title:
Webová aplikace pro tvorbu predikcí call centra
Translated title:
Web Application for Making Predictions of a Call Centre
Authors:
Mička, David ; Hynek, Jiří (referee) ; Bartík, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií Abstract:
[cze][eng]
Cílem práce je vytvořit aplikaci pro tvorbu predikcí call centra, která by mohla nahradit stávající řešení predikcí v prostředí firmy Kiwi.com s.r.o. Výsledná aplikace by měla být intuitivnější a snazší na používání než systém Verint, či tabulkové řešení predikcí a zároveň by měla poskytovat dostatečné množství použití pro tvorbu taktických predikcí, díky kterým lze reagovat na nastávající situace a nastavovat reálná očekávání pro management zákaznického centra.
The goal of this thesis is to create a web application for creation of call centre predictions. The app should be able to replace current solutions that are in use in the daily operation of Kiwi.com s.r.o. The app should be more intuitive and easier to use and maintain than Verint or the spreadsheet solution of doing predictions. It should also have enough options for creation of tactical forecasts that allow the company to react on upcoming situations and should help set realistic expectations for the management of our customer centre.
Keywords:
call centres; forecast; information systems; Kiwi.com; MySQL; Nette; PHP; Prediction; service levels; tactical forecast; web applications; call centra; informační systémy; Kiwi.com; MySQL; Nette; odhad; PHP; Predikce; taktické predikce; webová aplikace; zákaznická centra; úroveň servisu
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/85223