Název: Možnosti marketingového využití digitálních a sociálních médií ve farmacii
Překlad názvu: Options of Digital and Social Media Utilization in Pharmaceutical Marketing
Autoři: Dordová, Alžběta ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; léčivé přípravky; případová studie; Reklama; sociální média; Advertising; Case Study; Facebook; Medicinal Products; Social Media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99587

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-384846


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet