Název: Sféry vlivu? reklama na YouTube a fenomén hipster
Překlad názvu: The Channel of Influence? YouTube Advertising and the Hipster Phenomenon
Autoři: Horáková, Zuzana ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Hájek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: fenomén hipster; influenceři; mainstream; mladí a reklama; product placement; reklama; reklama na YouTube; subkultura; YouTube; advertising; advertising on YouTube; hipster phenomenon; influencer; mainstream; product placement; subculture; youth and advertising; YouTube

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99340

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-384559


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet