Název: Komunikační strategie společnosti Ambiente v letech 2012-2017
Překlad názvu: Communication strategy of the company Ambiente in 2012-2017
Autoři: Kučerová, Vlaďka ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Ambiente restaurants; content marketing; marketingová komunikace; public relations; sociální sítě; Ambiente restaurants; content marketing; marketing communications; public relations; social sites

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99296

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383326


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet