Název:
Marketingová komunikace Schichtových tukových závodů na přelomu 19. a 20.století
Překlad názvu:
Marketing communication of Schicht's North Bohemian Fat Works at the Turn of 19th and 20th Century
Autoři:
Urychová, Charlene ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce si klade za cíl doplnit dosavadní informace o historii marketingové komunikace v českých zemích příspěvkem zabývajícím se komunikací konkrétní přední průmyslové firmy, kterou jsou Schichtovy tukové závody, na přelomu 19. a 20. století. Docílit se toho snaží aplikací základní marketingové teorie na značku dané firmy a následnou deskriptivní analýzou využívaných prvků komunikačního mixu. Záměrem je podat komplexní pohled na komunikační aktivity dané firmy ve vymezeném období spolu s přehledným shrnutím a jejich zhodnocením.The thesis aims to complement the existing information about the history of marketing communication in the Czech lands with a contribution dealing with communication of a particular leading industrial business company, which are Schicht's North Bohemian Fat Works, at the turn of the 19th and 20th centuries. To achieve that, basic marketing theory will be applied to the company's brand and descriptive analysis of used elements of the communication mix will follow. The intention is to provide a comprehensive overview of the communication activities of the company in the specified period of time together with a clear summary and it's evaluation.
Klíčová slova:
Dějiny marketingové komunikace; marketing; propagace; reklama; Schicht; advertising; History of marketing communication; marketing; promotion; Schicht