Název: Současné trendy netradičních forem outdoorové reklamy se zaměřením na Prahu
Překlad názvu: The current trends of outdoor advertisment extraordinary forms, focused on Prague
Autoři: Linhart, Tomáš ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: billboard; forma; obsah; Praha; regulace; reklamní smog; soulad; trend; Venkovní reklama; accordance; advertisement smog; billboard; content; form; Outdoor advertisment; Prague; regulation; trend

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99242

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383272


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet