Název: Zelený marketing v digitální éře
Překlad názvu: Green Marketing in the Digital Age
Autoři: Halamková, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální marketing; ekologie; marketing; marketingová komunikace; udržitelnost; Zelený marketing; digital marketing; ecology; Green marketing; marketing; marketing communication; sustainability

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99220

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383250


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet