Název: Sémiotická analýza televizní komunikace značky Air Bank v roce 2017
Překlad názvu: Semiotic analysis of TV communication of Air Bank brand in 2017
Autoři: Janouch, Filip ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Sémiotika - sémiotická analýza - znak - reklama - Air Bank - marketingová komunikaxe - Roland Barthes - mýtus; Semiotics - semiotics analysis - sign - advertising - Air Bank - marketing communication - Roland Barthes - myth

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99137

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383167


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet