Název:
Tomáš Baťa a česká reklama
Překlad názvu:
Tomáš Baťa and Czech Advertising
Autoři:
Vošahlíková, Pavla Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Tomáš Baťa. Doba a společnost, Zlín (CZ), 2006-11-30 / 2006-12-01
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Využití obchodní propagace ve prospěch rozvoje podniku v kontextu politického, hospodářrkého a kulturního rozvoje.Business advertising used to foster company expansion in the context of political, economic and cultural conditions.
Klíčová slova:
advertising; history Číslo projektu: CEZ:AV0Z80150510 (CEP) Zdrojový dokument: Tomáš Baťa. Doba a společnost. Sborník příspěvků ze stejnojmené zlínské konference, pořádané ve dnech 30. listopadu - 1. prosince 2006, ISBN 978-80-903948-0-3
Instituce: Historický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0156052