Název: Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů
Překlad názvu: Risks Related to Marketing Communication Management
Autoři: Tupý, Maroš ; Poláková, Danka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cílem diplomové práce je na základě teoretických východisek a provedených analýz současného stavu a rizik; které jsou využité v marketingu a v řízení rizik na charakteristiku současného stavu zakázky. V analytické částí je využitá metoda SLEPT; navrhnout změnu marketingových nástrojů konkrétního podnikatelského subjektu. V první části jsou popsané teoretická východiska; Porterova analýza a marketingový mix. Následně jsou analyzované rizika prodeje vína i formou franchisingové sítě a navrhnuté opatření pro minimalizaci těchto rizik.; based on the theoretical background and the analysis of current state and risks. The first part describes the theoretical bases that are used in marketing and risk management on the characteristics of the current state of operation. In the analytical part; Porter analysis and marketing mix are used. Subsequently; SLEPT method; The aim of the thesis is to suggest a change of the marketing tools of a particular entrepreneurial subject; the risks of wine sales are analyzed in the form of a franchise network and proposed measures are given to minimize these risks.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83845

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-382727


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet